اصول بازاریابی

در این وبلاگ در مورد الفبای بازاریابی صحبت خواهیم کرد.

اصول بازاریابی

در این وبلاگ در مورد الفبای بازاریابی صحبت خواهیم کرد.

  • ۰
  • ۰

با بخش بندی بازار فرصت‌هایی که برای شرکت در بخش‌های بازار وجود دارد آشکار می‌شود. اکنون شرکت باید بخش‌های مختلف را ارزیابی کند و درباره‌ی انتخاب بخش با بخش‌هایی که به بهترین وجه توان خدمات رسانی به آنها را دارد تصمیم گیری کند. هر شرکت پس از ارزیابی بخش‌های مختلف بازار باید درباره‌ی انتخاب بخش‌هایی که قصد دارد هدف گیری کند و نیز درباره‌ی تعداد آنها تصمیم بگیرد. بازار هدف از مجموعه‌ای از خریداران تشکیل می‌شود که نیازها یا ویژگی‌های مشترک دارند و شرکت بنا دارد به ایشان خدمات رسانی کند.

  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • نوید یمینی

Targeting

هدف گذاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی